Babeczki, muffunki, cup cakes ...

Babeczki, muffinki, cupcakes ... nazw tych pyszności jest wiele. Te małe ciasteczka pieczone w papilotkach nie tylko przyciągają wzrok w każdej cukierni, ale cieszą podniebienie.
Przepisów na ich wykonanie jest wiele. Sama jestem ciekawa ile ich uda mi się zgromadzić i wypróbować.

sobota, 27 stycznia 2018

Babeczki brownie z Toffifee


W szkole moich dzieci ogłoszono bake sale. Jeżeli tylko mogę, to coś przygotowuję. Jak to na moim blogu zwykle są to babeczki, łatwo przetransportować, wystawić na sprzedaż a i dzieciom wygodniej zabrać wypiek w papilotce. Tym razem postawiłam na brownie - które dziecko tego nie lubi ??? z Toffifee - moje dzieci po prostu przepadają. Przepis znalazłam tutaj, troszkę jeszcze go uprościłam i voila ... powędrowały na szkolną wyprzedaż.  

Składniki na 24 mini babeczki:
  • 100g gorzkiej czekolady
  • 100g masła
  • 2 jajka
  • 180g cukru
  • 100g mąki
  • 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka wanilii 
  • 24 Toffifee
Czekoladę, masło i cukier umieść w garnuszku i podgrzewaj, aż wszystkie składniki się rozpuszczą. Odstaw do przestudzenia. W osobnym naczyniu wymieszaj mąkę i proszek do pieczenia. 

Formę na muffiny wyłóż papilotkami. Piekarnik nastaw na 180C.

Do przestudzonej masy dodaj jajka, wanilię oraz mąkę. Dobrze wymieszaj.


Surowe ciasto przełóż do papilotek wypełniając je do 3/4 wysokości. Wstaw do nagrzanego piekarnika na 10 minut. Po wyjęciu upieczonych babeczek "wciśnij" na wierzch każdej po jednym Toffifee. Wyłóż na kratkę do przestudzenia.

Smacznego!!!  
Wydrukuj przepis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...