Babeczki, muffunki, cup cakes ...

Babeczki, muffinki, cupcakes ... nazw tych pyszności jest wiele. Te małe ciasteczka pieczone w papilotkach nie tylko przyciągają wzrok w każdej cukierni, ale cieszą podniebienie.
Przepisów na ich wykonanie jest wiele. Sama jestem ciekawa ile ich uda mi się zgromadzić i wypróbować.

niedziela, 3 lipca 2011

Babeczki bez pieczenia

Wczoraj zrobiłam ulubione smakołyki mojej Córeczki. Serwuję je zwykle w papilotkach, więc pomyślałam, że zaliczają się do babeczek. Przygotowanie nie wymaga żadnych zdolności kulinarnych. Jedynie trzeba mieć odpowiednie składniki. No i chwilę na schłodzenie :) Później można zaprosić na przyjęcie wszystkie lalki i misie :)

























Składniki na 7 babeczek:
  • 200g rozpuszczonej białej czekolady
  • 50g płatków śniadaniowych rice krispies 
  • kolorowy maczek do dekoracji
Do dużego naczynia wrzuć połamaną w kostki, białą czekoladę, roztop albo w kąpieli wodnej, albo w mikrofalówce. Zwykle używam kuchenki mikrofalowej. Do płynnej czekolady wsyp płatki śniadaniowe rice krispies. Dobrze wymieszaj, tak aby wszystkie płatki pokryte były masą czekoladową. Łyżką przełóż do papilotek i dla dekoracji obsyp kolorowym maczkiem. Wstaw na około godzinę do lodówki, aby czekolada zastygła. Drobna uwaga, czekolada na słońcu może się roztopić, wtedy należy babeczki znowu schłodzić.

Wydrukuj przepis

4 komentarze:

  1. KOCHAM
    Białą czekoladę :D przepis jest świetny :)

    (również nadaje się do akcji ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. o super, tylko trzeba palcami je wyjmowąć z tego papilotka. widziałam ostatnio takie waflowe formy, które mozna zjadać;) tutaj by się idealnei sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejnym razem wypróbuję te waflowe formy, dziękuję za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...